J3digamebox

J3digamebox

Üdvözöllek a a J3digamebox blogon!

2017. június 23. - Egyjedi

Sziasztok,

Több éve foglalkozok hobby szinten pc-k összeállításával, valamint alkatrészek cserélgetésével különböző adok veszek oldalakon keresztül. Igazság szerint imádom a gépet szerelni, ez olyan mint másoknak a kocsijuk szerelgetése, én a gépemet építgetem, fejlesztem.

J3digamebox oldalt az internetes nicknevemből találtam ki, ami nem más mint j3di, aktiv játékos voltam éveket án folyamatosan jártam a Lanokat, és versenyeket annó 2003 as évektől Call of Duty-ban eléggé sok versenyen széperedménnyel zártam a csapatokkal amiben játszottam, akkoriban a Clanbase oldalon előkelő helyen áltunk mind az EU és HUN ladderben, aki emlékszik, milyen vérre menő csaták voltak egy-egy meccs miatt hogy egy listán előrébb kerüljön a csapatod, ez most már eléggé gyerekesnek tünik a mostani fejemmel. így már nem vagyok akkora "kocka" hogy napi 3-4 órát erre szenteljek, azért így is sikerül heti párórára oda ülni a gép mellé. 

Sajnos ezek az idők elmultak, egyetem majd a munka és karrier építés volt elsődleges, de mint írtam 1 éve ujra elkezdtem aktivan foglalkozni a pc-kel bár inkább hardweres oldalon mint a játékokkal, de természetesen emellet folyamatosan játszok rajta, CS:GO aktivan és DOTA 2 játékokkal, emellet ki probálom magam a különbőző mainstream játékokban is, kedveceim közé tartozik a GTA , Mass effect sorozatok részei, valamint a Elder scrolls különbőző részei, mindegyiket sikeresen végig játszottam, Tavalyi évben emellet sikerült a Shadow of Mordort valamint a Witcher 3 at is kipörgetni a kevés szabadidőmben. 

Visszatérve a Blogra, azért inditottam, hogy meg mutassam a hobbimat, valamint hogy nem kell meg riadni a használt pc alkatrészek vásárlásától, bár akik nem értenek hozza azoknak javaslom a boltok használatát, így nem fogják tönkre tenni a külön külön meg vásárolt alkatrészeket, esetleg nem lesznek kompatibiltás beli problémáik.Valamint a célom hogy meg mutassam hogy kisebb költségvetésből eléggé ütös gépet lehet összeállítani.  
Szóval kövessétek a blogom és látni fogtok sok érdekességet, probálok kezdteben legalább heti egy posztot kitenni. Nézzétek a facebook oldalt is, ott osztom meg miket sikerült beszereznem. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://j3digamebox.blog.hu/api/trackback/id/tr412616235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása